INNLOGGING FIRMAKUNDER

Først må firmaet registreres som kunder, det gjøres ved å trykke på «Ny bruker? KLIKK HER» Etter registeringen er gjort vil du motta en e-post med en bekreftelseslink som leder deg til første gangs innlogging.

Hvordan bestille en henting: Etter innlogging får du tre valg
-MIN KONTO
-BESTILL
-LOGG UT
Trykk på «BESTILL» slik at du kommer til henteadresse. Der kan du velge henteadresse eller legge til ny henteadresse. Du legger også inn ett mobiltelefonnummer for kontakt via SMS. Du har mulighet til å legge inn hentenotater hvis du vil gi en enkel beskjed til sjåfør. Skriv gjerne hvor dyr er plassert.

Når henteadresse og telefon nummer er valgt, trykker du «FORTSETT». Da kommer du til «LEGG PRODUKT TIL ORDREN».

Velg ønsket produkt og hva slags type, for så å legge inn estimert vekt i kilo. For hest gjelder kun antall.

I ruten «TILLEGGSINFORMASJON» kan antall, ID nummer osv noteres. Ikke notater til sjåfør. Når dette er gjort trykker du på «LEGG TIL DYR». Er det mer som skal hentes, legges det inn på samme måte. Hvis ikke - se over sammendraget, hak av for at leveringsvilkår nederst på siden er lest og forstått. Trykk «FORTSETT»

Da kommer du til «FAKTURAADRESSE», her velges adresse for fakturering enten ved å bruke en adresse fra listen eller legge til en ny.

For å kunne trykke fortsett må det legges inn fakturareferanse, som f.eks. kostnadssted, anleggsnr eller godkjenner.

Etter at fakturaadresse er valgt og referanse er lagt inn trykker du på «FORTSETT»

Da kommer du til siste punkt «BEKREFT ORDRE», se over bestillingen slik at alt stemmer og trykk enten «BEKREFT ORDRE» eller «REDIGER ORDRE» hvis du ønsker å gjøre endringer.

Når du har bekreftet ordren vil du motta en E-post, dette er din ordrebekreftelse. Hvis den ikke kommer kort tid etter, sjekk søppelpost.

Når ordrebekreftelse er mottatt har ordren blitt registrert hos Norsk Protein og henting blir utført.

Varsel om henting blir sendt ut på SMS i forkant.